1.Jak wykonane są lustra?

– Nasze Lustra mają taflę grubości 4mm, są produkcji europejskiej, bez domieszek ołowiu i miedzi. Stosowane przez nas tafle w przeciwieństwie do często oferowanej standardowej, „taniej chińszczyzny” są produkowane z wysokiej jakości surowca, bez domieszek miedzi i ołowiu co sprawia, że nie tylko są transparentne ale przepuszczają również więcej światła oraz gwarantują wierniejsze odwzorowanie kolorów a także odbicia.

2. Jak podłączyć lustro LED?

– To bardzo proste! Nasze lustra w standardzie mają podłączenie do kostki i są włączane standardowym włącznikiem ściennym. Zasilanie powinno być oddzielne dla głównego oświetlenia łazienki oraz lustra tak, aby sterować nimi osobno. W przypadku gdy nie posiadasz wpięcia do kostki możemy za dodatkową opłatą w wysokości 30zł zamontować specjalnie dla Ciebie kabel z wtyczką do kontaktu. Kabel 230V, który należy podpiąć do zasilacza umieszczonego za lustrem.

3. Czym jest włącznik dotykowy?

– Dodatkowo nasze lustra można wyposażyć w “włącznik dotykowy Touch Switch”, który umożliwia włączanie oraz wyłączanie dotykowe oświetlenia lustra. Włącznik dotykowy jest piaskowany na tafli lustra. Jest montowany przy dolnej krawędzi i umożliwia Ci włączenie oświetlenie poprzez dotkniecie krawędzi lustra w miejscu w którym jest umieszczony.

4. Jakie są barwy oświetlenia?

 – Ciepła (3000K) Neutralna (4000K) Zimna (6000K)

 

5. Czy możliwe jest wykonanie luster o innych wymiarach?

– Jesteśmy producentem luster. Wykonujemy lustra na indywidualne zamówienie. Zapraszamy do przesłania zapytania wraz z projektem drogą mailową sklep@alfaram.pl 

6. Jaki największy wymiar lustra mogę zamówić?

- Największe lustra jakie możemy wykonać to 200x300 cm oraz lustra okrągłe o średnicy 200cm 

7. Czym jest mata grzewcza, czy można zamontować?

 – Do lustra zakupionych w naszym sklepie mamy możliwość zamontowania maty grzewczej, która uniemożliwia parowanie lustra.  Mata likwiduje efekt “zaparowanego lustra” w łazience. W każdej łazience, podczas korzystania z wanny lub prysznica, mamy do czynienia z efektem zaparowanej powierzchni lustra. Skutecznym rozwiązaniem jest zastosowanie, specjalnie w tym celu zaprojektowanej maty antyparowej. Element grzejny, przyklejony bezpośrednio do tylnej powierzchni lustra, podnosi jego temperaturę i umożliwia odparowanie kropli wody. Koszt montażu maty wynosi 150zł/ 1 szt na lustrze.

Mata grzewcza posiada osobny kabel zasilający. Możemy ją zamontować na 2 różne sposoby:

- pod włącznik naścienny

- w przypadku zakupu włącznika, zintegrowanie maty z oświetleniem LED. 

8. Czym jest folia zabezpieczająca ?

- Do luster zakupionych w naszej firmie mają Państwo możliwość dokupienia transparentnej folii podklejanej z tyłu lustra co zabezpieczy taflę lustra przed rozsypaniem się na drobne i ostre kawałki w przypadku uszkodzenia. Opcja dostępna w usługach dodatkowych podczas finalizacji zakupu. Cena foli zabezpieczającej – 90zł/ 1szt na lustro. 

9. Z czego wykonane są ramy do luster ?

- Oferujemy lustra w oprawach drewnianych wykonanych z drewna sosnowego i egzotycznego. Ramy są lakierowane lub foliowane w ponad 280 wzorach. Elementy ramy są precyzyjnie przycięte i połączone ze sobą specjalnym klejem oraz dodatkowo zszywkami typ V co gwarantuje solidne i pewne łączenie

10. Czym jest rama polimerowa ?

- Ramy polimerowe są stworzone z bardzo trwałych włókien polimerowych barwionych w masie dających bezpieczeństwo trwałości. Wyglądem przypominają ramę metalową aczkolwiek metalem nie są. Szerokość 8 mm, grubość 4 mm.

Mamy do wyboru 5 kolorów ram polimerowych:

- czarny połysk

- miedziany połysk

- złoty połysk

- srebrny połysk

- biały połysk





11. Jak długo będę czekał na lustro?

- Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby każde z zamówień było realizowane jak najszybciej.  Zleceniobiorca będzie wykonywał przedmiot umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia realizacji zlecenia tj. 14-16 dni roboczych, z zastrzeżeniem, że realizacja umowy w terminie lub też poza w/w terminem będzie uzależniona od dostaw niezbędnych surowców do wykonania zamówienia oraz od dopełnienia wszelkich formalności wymaganych od Zamawiającego. 

12. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane? Czy może być szybciej? 

- Termin realizacji zamówienia jest podany w ofercie oraz w podsumowaniu zamówienia. Produkty, które oferujemy, nie są towarami dostępnymi w stanach magazynowych - każdy produkt przygotowujemy indywidualnie. Dzięki temu, że jesteśmy producentem i produkujemy przedmioty pod dane zamówienie, nasi klienci zyskują możliwość wprowadzenia wielu konfiguracji do wybranych produktów. 

13. W jakim czasie odbywają się dostawy produktów?

Kierowcy, z reguły, rozwożą i odbierają paczki w stałych godzinach tj. 6.00-21.00 pon.-nd. Kupujący ma obowiązek w wyznaczonym terminie zapewnić kurierowi warunki do doręczenia. Jeśli Odbiorca nie dopełni obowiązku obecności w wyznaczonym przez producenta terminie dostawy, i nie będzie ona zrealizowana, kolejny termin dostawy jest ustalany przez Wykonawcę.
*Firma zapewnia dwie próby dostawy tego samego przedmiotu na koszt sprzedającego.

14. Czy lustro dotrze do mnie bezpiecznie ? Jak będzie dostarczane?

 – DOSTAWA FIRMOWYM TRANSPORTEM NA TERENIE CAŁEGO KRAJU GWARANTUJE BEZPIECZEŃSTWO DLA PAŃSTWA ZAMÓWIEŃ. Posiadamy własną flotę pojazdów. Zakupiony u nas towar dostarczany jest wyłącznie przez naszych pracowników, dzięki czemu nie tylko mamy kontrolę nad stanem Państwa zamówień, ale również minimalizujemy koszty związane z dostawą. Dodatkowo działając na rzecz ekologii, aby zminimalizować zanieczyszczanie środowiska przystosowaliśmy nasz transport do przewozu luster – z tej przyczyny nasze towary są minimalnie zabezpieczane (folia stretch i gąbka). Dodatkową zaletą tej formy zabezpieczenia jest możliwość sprawnego rozpakowania zamówienia i spokojnego obejrzenia go przy naszym pracowniku przed potwierdzeniem odbioru.

15. Czy mogę odebrać lustro osobiście?


 – Tak, lustro można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy pod adresem ul. Mickiewicza 96 38-200 Jasło od poniedziałku do piątku w godz 7-15. Na odbiór należy umówić się telefonicznie. 

16.Czy Wasza firma zajmuje się montażem luster ?

- Nasza firma nie posiada w swoich usługach montażu luster u klientów. Zajmujemy się tylko i wyłącznie produkcją i dostawą luster.

17. Akcesoria do montażu luster

 Ponieważ lustra są montowane w różnych warunkach, w akcesoria montażowe musisz wyposażyć się na własną rękę, nie są dodawane do naszych luster.

18. Jakie są stosowane taśmy LED i zasilacze?

Do naszych luster stosujemy diody Led  wysokiej jakości renomowanej firmy z wysoką klasą wodoszczelności. Zarówno taśmy LED jak i zasilacz stosowane w Alfaram są wodoodporne. Rodzaj taśmy – punktowy. Do wyboru mają Państwo podświetlanie punktowe 60led/m lub 120 led/m

Moc: 4,8 Vat/mb

Każda dioda emituje 3-5 lumenów

Kąt świecenia 120 stopni

Temperatura pracy -20/+40

Żywotność 30 000 godz.

19. Co w przypadku gdy potrzebuję lustro do przyklejenia na ścianę? 

- Nie ma najmniejszego problemu! Będziemy potrzebowali takiej informacji przy składaniu zamówienia. W standardzie lustra posiadają zamocowane wieszaki pion/poziom. Lustra LED, lustra z folią zabezpieczającą/ matą grzewczą oraz lustra w ramach drewnianych nie mają możliwości przyklejenia do ściany.

20. Czy mogę jednocześnie wybrać folię zabezpieczającą i matę grzewczą?

- Niestety nie ma takiej możliwości. Zamontowanie jednego wyklucza drugie.

 

21. Czym różni się gęstość LED ? 

- 60LED/m

Ta ilość diod pozwala na uzyskanie standardowej ilości światła 

- 120LED/m

Ze względu na ograniczenia wielkościowe pasków LED, taka gęstość jest stosowana w przypadku małych diod. Pozwala to na uzyskanie płynniejszego efektu i lepszego rozproszenia światła. Jest to bardzo pożądana cecha, jeśli zdecydowaliśmy się na tak zwany efekt linii światła. Oczywiście linia światła jest także możliwa do uzyskania w przypadku mniejszej gęstości diod.

22. Czy oświetlenie w lustrach LED jest odpowiednie do wykonywania makijażu ?

- Oświetlenie pełni funkcję dekoracyjną. Strumień świetlny zastosowany w naszych lustrach ledowych ma największe natężenie światła występujące po bocznych stronach lustra. To sprawia, że twarz nie będzie w doświetlona, dlatego wykonanie czynności toaletowych będzie utrudnione.

23. Co mam rozumieć pod pojęciem „usługa wniesienia”? 

- Poprzez "usługę wniesienia" rozumie się wniesienie zamówienia za drzwi Odbiorcy. Przesyłki z zamówioną opcją "usługa wniesienia", której koszty w wysokości 30 zł ponosi kupujący - kierowca ma prawo oczekiwać pomocy tj. otworzenie/przytrzymanie drzwi lub inne w zależności od warunków (dotyczy: produkty nie większe niż wymiary 80x180 cm lub Fi 100). W przypadku większych niż w/w gabaryty kupujący ma obowiązek zapewnić kurierowi niezbędną pomoc. W przypadku nie opłacenia „usługi wniesienia”- kierowca nie wnosi zamówienia. 

24.Co zrobić gdy po odpakowaniu lustra zauważyliśmy uszkodzenie?

- Przy dostawie kupujący jest zobowiązany sprawdzić doręczany przedmiot tj. jego zgodność z zamówieniem. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne, które powstały przed doręczeniem towaru powinny być zgłoszone kurierowi i opisane przy dostawie, w przeciwnym przypadku będą uznawane za bezzasadne. 

25. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

- Zamawiającemu przysługuje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu (z wyłączeniem produktów realizowanych pod zamówienie lub zrealizowanych na fakturę VAT). Wszelkie opłaty związane ze zwrotem towaru ponosi Zamawiający. Odpowiada On też za prawidłowe zabezpieczenie towaru, który odesłany do Zleceniobiorcy musi być w stanie wolnym od uszkodzeń mechanicznych

 

 

Jeśli masz inną propozycję pytań, proszę poinformuj nas o tym chętnie zaktualizujemy naszą sekcję często zadawane pytania

 

Alfaram

sklep@alfaram.pl

+ 48 697 787 373

 

Produkt dodany do obserwowanych
Produkt dodany do porównania

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.