BARDZO WAŻNE!
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół. Niedostosowanie się do tego punktu spowoduje utratę roszczeń.

 

Zwrot towaru

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Nasza firma preferuje odbiór zwracanego towaru własnym transportem ( ze względu na specyfikę produktu jakim jest lustro)
W przypadku gdy chcą Państwo zwrócić towar naszym transportem prosimy o zgłoszenie w wiadomości mailowej sklep@alfaram.pl, a przekażemy wszystkie niezbędne informacje. 
Odbiór naszym transportem zapewnia 100% bezpieczeństwa dla zwracanego produktu.

W przypadku wybrania opcji zwrotu towaru przez wybranego przewoźnika bardzo prosimy o zapoznanie się z wymogami dotyczącymi zwrotu luster przed danego przewoźnika  

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna<-

 

Adres do zwrotu:

Łukasz Ochwat ALFARAM

Ul. Mickiewicza 96

38-200 Jasło

 

Po dotarciu produktu do naszej firmy, przedstawiciel dokonuje oględzin oraz sprawdzenia tego produktu celem oceny czy nie został on uszkodzony lub nie nosi śladów wyraźnego użytkowania. Pamiętaj, że za wszelkie zmniejszenie wartości zwracanego produktu, tj. uszkodzenia, zarysowania, wyraźne ślady użytkowania odpowiada zwracający produkt Konsument więc wartość produktu może zostać pomniejszona o wykryte przez przedstawiciela firmy wady produktu.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymamy od Państwa zwracany produkt. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu na konto bankowe.

 

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

- Klienci, którzy dokonali zakupu “na fakturę VAT”, na której widnieje numer NIP Klienta, nie są objęci prawem do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

 

REKLAMACJE

Rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się Dział Reklamacji firmy ALFARAM. Reklamacje przyjmujemy tylko i wyłącznie w formie pisemnej, pod adresem email: sklep@alfaram.pl

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności:

a) imię i nazwisko Klienta

b) numer zamówienia

c) data otrzymania towaru

d) nazwę reklamowanego produktu

e) opis wady bądź uszkodzenia produktu bądź brakujących elementów

f) zdjęcia wady lub uszkodzeń

g) numer telefonu Klienta

h) pełny adres wysyłkowy Klienta

 

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), ALFARAM zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem

 

Produkt dodany do obserwowanych
Produkt dodany do porównania

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.