REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ALFARAM.PL
§ 1. Postanowienia Ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego Alfaram.pl jest firma Łukasz Ochwat Alfaram, Łaski 201, 38-200 Jasło,
NIP:685-210-80-04, numer konta bankowego: 32 1050 1458 1000 0097 4788 5235
2. Kupujący w sklepie internetowym Alfaram.pl akceptuje poniższy regulamin.
3. Końcowa cena podana jest w PLN oraz zawiera podatek VAT.
4. Składanie zamówień odbywa się poprzez sklep internetowy Alfaram.pl lub mailowo: biuro@alfaram.pl
Nie przyjmujemy zamówień składanych telefonicznie.
5. Po otrzymaniu zamówienia, klient otrzymuje jego potwierdzenie drogą mailową, na wcześniej podany adres mailowy.
6. Umowa zostaje zawarta po złożeniu przez Kupującego zamówienia i jego akceptacji przez Sprzedającego. Realizacja zamówienia jest równoznaczna z jego akceptacją. Minimalny czas trwania zobowiązań Kupującego trwa do momentu akceptacji przez Sprzedającego zamówienia.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub anulowania zamówienia w przypadku, gdy:
- nie ma możliwości kontaktu z Kupującym,
- dane podane w zamówieniu są nieprawdziwe.
8. Jeśli wystąpią braki materiałowe powodujące opóźnienia w realizacji zamówienia Kupujący zostanie natychmiast powiadomiony o tym.
9. Sprzedawca wystawia dokumenty sprzedaży - dowody zakupu: fakturę VAT lub paragon.
10. Informujemy, że dokument zakupu wystawiany jest w momencie zakończenia realizacji procesu produkcyjnego
§ 2. Formy Płatności
1. Formą płatności jest przedpłata na konto kwoty za zakupiony produkt lub zapłata gotówką przy odbiorze.
2. W przypadku wyboru przedpłaty – towar zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu płatności.
§ 3. Czas Realizacji
1. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi ok 10 dni roboczych, niemniej jednak w przypadku niektórych produktów tj. Luster 48H, mebli i akcesoriów lustrzanych, luster z piaskowanym oświetleniem LED, luster fazowanych, oraz w przypadku wyboru tafli postarzanych Silver i Vintage czas realizacji zamówienia jest podany indywidualnie w każdej z aukcji.
Do czasu realizacji należy uwzględnić dodatkowy czas na dostawę produktu od 2-5 dni roboczych
2. W przypadku dłuższego braku towaru – klient zostanie poinformowany o możliwości rezygnacji z towaru.
3. Kupujący zostanie poinformowany o przewidywanym terminie dostawy e-mailem lub telefonicznie.
§ 4. Dostawa Towaru
1. Dostawy realizowane są przez firmę Alfaram, własnym transportem.
2. Kupujący ma prawo do oględzin otrzymanej przesyłki w obecności pracownika Alfaram.
3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru bez wad.
§ 5. Warunki Zwrotu Towaru
1. Zgodnie z obowiązującym prawe, kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza odstąpienia od umowy pod adres mailowy reklamacje@alfaram.pl
4. Towar zwracany powinien zostać wysłany na adres poniżej - nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca otrzymał informację o odstąpieniu od umowy:
Łukasz Ochwat Alfaram
Łaski 201, 38-200 Jasło
5. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy należność za towar w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania zwracanej rzeczy z powrotem
6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego sposobu płatności jak przy zakupie towaru.
7. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany i odesłany na adres podany do zwrotu. Za prawidłowe zapakowanie produktu odpowiada kupujący. Za uszkodzenia w transporcie nie odpowiadamy. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Do przesyłki należy dołączyć także kopię dowodu zakupu.
8. Koszt odesłania towaru leży po stronie kupującego. W przypadku wybrania zwrotu towaru naszym transportem jest pobierana opłata transportowa w kwocie 100 zł brutto / 1 szt lustra - Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przy zakupie produktu wg specyfikacji podanej przez klienta
§ 6. Warunki reklamacji
1. Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku towarów uszkodzonych lub wadliwych.
2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji wypełnienie formularza reklamacji. Dokument taki powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3. Formularz reklamacji winien być przesłany na adres mailowy biuro@alfaram.pl
4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania formularza.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odebrany osobiście przez firmę Alfaram, naprawiony lub wymieniony.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego wykorzystywania zamówionych przedmiotów.
7. Wobec Kupujących będących konsumentami stosuje się przepisy art. 556-576 Kodeksu Cywilnego, natomiast wobec Kupujących niebędących konsumentami wyłącza się stosowanie tych przepisów.
8. Przedsiębiorca oświadcza, że poprzez akceptację warunków zakupu zrzeka się prawa do rękojmi na zakup w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej
§ 8. Gwarancja
Firma Alfaram jako producent z siedzibą w Jaśle gwarantuje jakość produktów ,na które zostaje wystawiona niniejsza gwarancja.
1.Gwarancja zaczyna obowiązywać w dniu wydania towaru kupującemu. Gwarancja nie może przekraczać 1 roku dla firm i 2 lat dla klientów indywidualnych
2.Gwarancja nie znajduje zastosowania w przypadku uszkodzeń :mechanicznych ,powstałych wskutek niewłaściwej konserwacji, użytkowania lub montażu oraz zmiany barwy modułów LED związane z normalną eksploatacją.
3.Produkt przed montażem powinien być sprawdzony pod kątem kompletności oraz wad jawnych czy uszkodzeń. Powyższe zastrzeżenia winny być zgłoszone przed dokonaniem montażu produktu. W innym przypadku Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za produkt.
4.Gwarant nie ponosi dodatkowych kosztów montażu oraz demontażu produktów ,ani nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane produktem ,w którym w trakcie użytkowania ,została wykryta wada.
5.Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od chwili udostępnienia mu (w siedzibie Gwaranta) przez kupującego reklamowanego produktu bądź przekazania niezbędnych dokumentów, na podstawie których jest wstanie potwierdzić wadę produktu .W razie uznania zgłoszenia za zasadne, gwarant zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu lub jego wadliwej części. Naprawa produktu odbywa się w siedzibie Gwaranta, koszty transportu produktu w przypadku zasadnej reklamacji pokrywa Gwarant.
6.Wada może być zgłoszona w następujących formach: mailowo reklamacje@alfaram.pl
7.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
ZASADY KONSERWACJI LUSTER
1. Unikaj środków zawierających ocet, amoniak, kwas z cytryny lub inne agresywne chemicznie substancje, mocno kwaśne lub mocno zasadowe. Najlepiej myć lustro ciepłą wodą i miękką czystą szmatką z mikrofibry. Lustra powinno się czyścić miękką czystą szmatką, ewentualnie papierem oraz wodą lub klasycznym środkiem do czyszczenia szkła o odczynie neutralnym (pH ok. 7)2.Lustra LED z tyłu należy czyścić jedynie suchą ściereczką.
3.Ramy luster (m.in. lakierowane) należy czyścić bez użycia detergentów.
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia jego udostępnienia przez Usługodawcę na stronie sklepu internetowego.